EXPERTISE & AUTORITEIT

Waarin ben jij als architect beter dan de rest? Wat maakt jou anders dan alle anderen? Waarin wil jij je als architect graag onderscheiden?

Eens je een antwoord hebt geformuleerd op deze vragen, is het zaak om dit ook te gaan uitstralen naar de buitenwereld toe. En dat doe je het liefst op een eerlijke, waarachtige manier die vertrouwen uitstraalt.

BRANDING & STORYTELLING

Zeker wanneer je een beroep uitoefent met een grote artistieke component, is het belangrijk om voldoende aandacht te geven aan de vormentaal die je hanteert door middel van een doordachte branding.

Maar helaas wordt de geschreven en gesproken taal daarbij al te vaak over het hoofd gezien. Daarom gaan we dieper in op het topic ‘storytelling voor architecten’.

VERKOOP-STRATEGIE

Als architect verkoop je geen product, maar een dienst. Of nog beter: een transformatie.

Daarom is het belangrijk om te bedenken hoe jij dit gaat overbrengen aan jouw klanten.

En daarbij is strategisch denken van cruciaal belang!

SALES & COMMUNICATIE

Het ‘verkopen’ van jouw diensten is wat jouw onderneming laat draaien.

Maar krijg jij ook al een knoop in je maag als je het woord ‘sales’ hoort?

No worries! In dit hoofdstuk leer je alles over salesgesprekken en  sales strategy voor architecten. Met als ultieme codewoorden: eerlijkheid en transparantie!

PRIJSZETTING & WINST

NIEUWSGIERIG NAAR MEER?

Schrijf je in voor het 'hallo, GRONDWERK!'-kennismakingsevent en ontdek wat onze coaching & community voor jou kan betekenen!