JAARTRAJECTEN

6 boeiende jaartrajecten die jou laten groeien als ondernemer!

Je kan bij GRONDWERK terecht voor maar liefst 6 verschillende jaartrajecten, helemaal op maat van jouw noden als architect-ondernemer. 

 

Welk jaartraject voor jou het meest geschikt is op dit moment in jouw ondernemerschap, ontdek je hier!

jaartraject 1:

IDENTITEIT

& AANBOD

Alles begint bij jezelf… Daarom ga jij in dit jaartraject op zoek naar wie je bent en welk aanbod jij in de wereld kan zetten. 

 

Bye bye, vraaggestuurd ondernemen! Tijdens dit traject leg jij de basis voor jouw ideale aanbod, opdat je nooit nog opdrachten hoeft te doen die niet bij jou passen…

jaartraject 2:

MARKETING
& SALES

Eens je weet wie je bent en wat je gaat aanbieden, kan je nadenken over hoe je dit alles precies gaat overbrengen naar jouw toekomstige klant. 

Marketing is bij architecten vaak een zwaar onderschat onderdeel van hun onderneming. In dit jaartraject brengen we daar verandering in, zodat jouw sales vlotter lopen dan ooit tevoren! 

jaartraject 3:

PRIJSZETTING
& WINST

Winstgevend ondernemen start bij het bepalen van de juiste prijs voor jouw aanbod. Daarom gaan we in dit jaartraject op zoek naar een prijsgrid dat voor jou het meest geschikt is. 

 

Door het opzetten van een overzichtelijke kostenstructuur krijg je opnieuw de controle over je uitgaven. Zodat je op het einde van de rit ook meer winst kan overhouden. 

jaartraject 4:

STRUCTUUR 

& PLANNING

Kom jij steeds tijd te kort en is ‘planning’ voor jou nog een vaag begrip? Dan wordt het wellicht tijd om de structuur van jouw onderneming eens onder de loep te nemen. 

 

In dit jaartraject zetten we volop in op het kweken van goede gewoontes. Zodat jij er vanaf nu wél in slaagt om jouw planning ook effectief na te leven. 

jaartraject 5:

PROCESSEN 

& PROTOCOLS

Heb jij een team, maar vind je het moeilijk om je medewerkers proactief aan het werk te zetten (en houden)? Dan ontbreekt het jou wellicht aan de nodige processen binnen jouw onderneming. 

 

In dit jaartraject leer je hoe je op een top down manier de controle over jouw klant- en teamprocessen terugkrijgt. 

jaartraject 6:

LEIDERSCHAP

& COMMUNICATIE

Je hebt de nodige processen binnen jouw onderneming uitgezet en weet wat er wanneer moet gebeuren? Dan is het nu vooral nog een kwestie van de boodschap over te brengen aan de juiste teamleden. 

 

Leren communiceren is één van de belangrijkste skills in goed leiderschap. Tijdens dit jaartraject gaan we er samen mee aan de slag! 

Volg ons op LinkedIn en Instagram