IDENTITEIT & MISSIE

Op zoek naar onze identiteit als architect en als creatief ondernemer, stellen we onszelf de vraag ‘wie ben ik’ en vooral ook ‘wie wil ik zijn’?

In een weldoordachte missiebepaling proberen we de kern van onszelf en onze onderneming te vatten op een manier die ruimte laat voor dromen, maar concreet genoeg is om elke dag opnieuw mee aan de slag te gaan.

DOEL & VISIE              

Wat wil ik bereiken’ en ‘hoe ga ik dat doen’? Om te kunnen antwoorden op deze vragen stel je jezelf concrete doelen, zonder te vervallen in ééndimensionaal resultaatsgericht denken.

Daartoe formuleren we deze doelen in een visietekst die de rode draad vormt voor onze toekomstige keuzes doorheen onze ondernemersreis als architect.

OPDRACHT & AANBOD

Welke taken behoren tot de opdracht van de architect? En welke niet? Architecten presteren zelden te weinig, maar vaak net te veel…

Nadenken over de definitie die jij zelf aan jouw architectuuropdracht moet en wil geven is dus de boodschap!

Als sluitstuk van deze oefening bepaal je een aanbod waarin je je diensten op een overzichtelijke manier bundelt in pakketten.

NICHE & IDEALE KLANT

Klanten zijn er in alle soorten en gewichten, maar als ondernemer ben jij voortdurend op zoek naar jouw ‘ideale klant’.

Daartoe bepaal je eerst jouw niche. Voor welk marktsegment wil jij je verder gaan inzetten? En wie is daarbij jouw doelpubliek? Zo kom jij te weten op wie jij je pijlen moet richten om te komen tot het soort samenwerkingen waar jij energie van krijgt.

MARKETING & SALES

NIEUWSGIERIG NAAR MEER?

Schrijf je in voor het 'hallo, GRONDWERK!'-kennismakingsevent en ontdek wat onze coaching & community voor jou kan betekenen!